• Program Festivala Borštnikovo srečanje je objavljen!
  • V Generali galeriji predstavili »Narcisov stolp«
  • Stoji, stoji tam Blejski grad
  • V objemu romantike
55. Teden slovenske drame uspešno sklenjen
- 14 aprila, 2025
Na Festivalu neodvisnega filma slavil Gram srca Jana Cvitkoviča
- 8 aprila, 2025
Kul-tura Kulturna tura

KUL-tura: Kul potovanja v svet glasbe, filma, gledališča, likovne umetnosti in inovacij. KUL-tura je naše popotovanje skozi KUL vsebine

info@kul-tura.si
  • Domov
  • KUL-novice
  • Napovedi
  • Gledališče
  • KUL-glasba
  • Likovna Umetnost
  • KUL-knjige
  • KUL-vtisi
  • Kontakt
☰
Kul-tura
oktober 2022
P T S Č P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
« Sep   Nov »

Glami.si – na stotine trgovin na dlani!

- LifeStyle - 21 oktobra, 2022
ogledov 7min - čas ***

Dobesedno, saj je aplikacija narejena tako, da zadovolji še najbolj zahtevne šopoholike, ki bodo dobili to, kar iščejo!

Spletno poslovanje in modne znamke – trendi in spremenjene navade kupcev

Navade pri nakupovanju modnih kosov so se v zadnjih letih močno spremenile. Naglo spremembo je poleg vse večje prisotnosti modnih znamk na področju e-poslovanja dodatno spodbudilo pandemično leto 2020, ko se je povpraševanje v spletnih prodajalnah močno povečalo. Kako je vse to vplivalo na modno nakupovanje, smo izvedeli na eni izmed vodilnih modnih spletnih platform GLAMI.si.

Spletno ali e-trgovanje je v zadnjih nekaj letih doživelo hiter porast, k čemur so prispevale izredne razmere zaradi pandemije leta 2020. Med pandemijo je bilo spletno nakupovanje edini varen način nakupovanja. Čeprav je to obdobje že za nami, so navade, ki so jih pridobili kupci, in prednosti spletnega nakupovanja, ki so jih spoznali, privedle do tega, da nakupovanje iz udobja lastnega doma vse bolj nadomešča tradicionalne izlete v trgovine. Na modni platformi GLAMI.si poleg tega poudarjajo, da se v prihodnjih letih napoveduje vztrajna rast spletnega nakupovanja, kar je vplivalo na poslovne odločitve številnih modnih znamk, da se nastali situaciji prilagodijo in nadaljujejo z razvojem svoje spletne ponudbe.

Spletno nakupovanje odpira nove priložnosti

Spletna trgovina odpira vrata do različnih možnosti, ki močno olajšajo nakup. Modni iskalnik GLAMI.si je postal izhodišče vsakega modnega poznavalca in navdušenca, saj bistveno olajša spletno nakupovanje. Omogoča namreč ogled in iskanje številnih modnih znamk na enem mestu.

“Pri GLAMI-ju nenehno delamo na izboljšanju uporabniške izkušnje, da bi zadovoljili naraščajoče povpraševanje. Število naročil prek našega kataloga nenehno narašča in vsi kazalci kažejo, da se bo ta rast nadaljevala. Želja modnih blagovnih znamk po digitalizaciji svojega kataloga in iskanju boljših možnosti za doseganje kupcev, vse od začetka pandemije narašča. Tako je trenutno na iskalniku GLAMI.si mogoče najti prek 900.000 izdelkov več kot 3600 različnih blagovnih znamk. Lahko rečemo, da je samo nebo meja, ko gre za potencial e-poslovanja,“ je povedala Magdalena Vasev, direktorica GLAMI za Hrvaško in Slovenijo.

GLAMI.si je v ospredju vseh trendov modnega spletnega nakupovanja, saj povezuje na tisoče uporabnikov s stotinami blagovnih znamk in spletnih trgovin. V nadaljevanju izpostavljamo nekaj trendov spletne trgovine, ki bi jim morala slediti vsaka dobra modna spletna trgovina.

Prijaznost do mobilnih naprav na prvem mestu

Pred nekaj leti so bile spletne trgovine v osnovi večinoma prilagojene za namizne in prenosne računalnike, v zadnjih letih pa se je spletno nakupovanje z mobilnimi napravami razširilo in prevzelo vodilno vlogo. Danes večina spletnega nakupovanja poteka preko pametnega telefona, zato mora biti dobra modna spletna trgovina zasnovana tako, da je pametno mobilno nakupovanje na prvem mestu. To pomeni, da bi morali kupci imeti možnost enako kakovostnega nakupa tako na pametnem telefonu kot na namiznem ali prenosnem računalniku. Spletna zasnova na pametnem telefonu mora biti pregledna, cenovno ugodna, razumljiva in mobilniku prijazna, da kupci čim lažje pridejo do želenih modnih kosov.

Inkluzivnost, raznolikost in trajnost kot temeljne vrednote modnih znamk

Dobra modna spletna trgovina podpira vrednote svojih strank. Spletne trgovine denimo omogočajo lažji dostop do modnih oblačil različnih velikosti po enakih cenah. Mlajše generacije, ki primerjajo podobne kose različnih proizvajalcev, ne želijo nameniti več denarja za modne kose tistih blagovnih znamk, ki ne skrbijo za trajnost in niso okolju prijazne. Raziskave kažejo, da mlajše generacije raje kupujejo pri blagovnih znamkah, ki spodbujajo trajnost, pozitivno telesno samopodobo in slavijo raznolikost svojih strank.

Personalizacija nakupovanja

Da lahko kupec čim lažje najde želeni modni kos, je vsebino spletne platforme pomembno personalizirati. Personalizacija vsebine omogoča individualni dostop do vsake stranke in olajša nakupovanje številnih modnih izdelkov, ki jih je mogoče najti na spletu. Zato smo pri GLAMI.si ustvarili odlično orodje v obliki hitrega kviza, ki bo vsakemu kupcu omogočil personaliziran nakup, prilagojen prav njej ali njemu. Naj gre za priljubljeno modno znamko, velikosti oblačil od 3XS do 8XL ali osebni okus vsake stranke – GLAMI.si poenostavi nakup z individualnim pristopom do slehernega kupca.

Vizualna predstavitev prodajnih modnih izdelkov

Vizualna predstavitev je pri modnem nakupovanju izjemnega pomena. Fotografije na straneh spletnih trgovin morajo biti profesionalne, kakovostne in enotne ter morajo verodostojno prikazovati realnost. Kupci poleg dobre fotografije obožujejo tudi video predstavitve, ki v kratkem času prikažejo modne kose. Prav tako je vedno več indikatorjev pozitivnega vpliva virtualne resničnosti v spletni trgovini, ki strankam pomaga pri vizualizaciji izdelka.

O modni platformi GLAMI.si

GLAMI, edinstvena modna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, je GLAMI.si lansirala leta 2019 in od takrat želi postati prva izbira za vsakega slovenskega potrošnika, ki se odloči za nakup modnih kosov preko spleta. Z misijo postati največji modni katalog, ki na enem mestu združuje na tisoče blagovnih znamk, ki jih lahko vsakdo razišče, GLAMI.si spletnim prodajalnam pomaga doseči nove stranke. Na GLAMI.si najdete več kot 900.000 izdelkov in 3.400 blagovnih znamk iz več kot 80 spletnih prodajaln, kot so Sinsay, Ecipele, Factcool in About You.

Modna platforma GLAMI.si je na voljo tudi prek mobilne aplikacije, ki je kompatibilna z napravami IOS in Android.

 

KLJUČNE BESEDE: #glami#glami.si#spletna trgovina
Prejšnji
Med spanjem in delovanjem srca tesna povezava
Naslednji
Nivea: Čaroben občutek čiste in negovane kože
Sorodni članki
11 septembra, 2023
Olajšajmo si kuhanje med vsemi dnevnimi obveznostmi
22 novembra, 2022
Moški in ženske – proti stresu je boljša hrana ali seks?
13 oktobra, 2022
Mr. Pet – Ustrezna prehrana = zdrav ljubljenček!
23 novembra, 2023
GLAMI – vaš modni kompas za Črni petek: Kupujte varno, nakupujte pametno
ZADNJE NOVICE
55. Teden slovenske drame uspešno sklenjen
Kul-tura
Kul-tura
Na Festivalu neodvisnega filma slavil Gram
Kul-tura
Roševi dnevi 2025
GLASBA
Kul-tura
V objemu romantike
Kul-tura
DIVE! – Posvečeno ženski notranji moči in
Kul-tura
Nova plošča “Potujemo” bo zasijala v Kinu
Napovedi
Program Festivala Borštnikovo srečanje je objavljen!
Kul-tura
Kul-tura
Stoji, stoji tam Blejski grad
Kul-tura
V objemu romantike

 

Kontakt: info@kul-tura.si

GLEDALIŠČE
Program Festivala Borštnikovo srečanje je objavljen!
- 16 aprila, 2025
55. Teden slovenske drame uspešno sklenjen
- 14 aprila, 2025
VTISI
Vikingi pripluli v Cankarjev dom
- 15 marca, 2024
Hollywoodsko rivalstvo v Sloveniji
- 30 januarja, 2024
NAPOVEDI
Program Festivala Borštnikovo srečanje je objavljen!
- 16 aprila, 2025
Stoji, stoji tam Blejski grad
- 15 aprila, 2025
POGOVORI
Gor!
  • Domov
  • KUL-novice
  • Napovedi
  • Gledališče
  • KUL-glasba
  • Likovna Umetnost
  • KUL-knjige
  • KUL-vtisi
  • Kontakt
© Copyright 2025 - Kul-tura . Vse pravice pridržane
Upravljanje soglasja
Za zagotavljanje najboljših izkušenj uporabljamo piškotke, ki služijo shranjevanju in/ali dostopu do podatkov o napravi. Soglasje za te tehnologije nam bo omogočilo obdelavo podatkov, kot so vedenje pri brskanju ali edinstveni ID-ji, na tem spletnem mestu. Neprivolitev ali preklic privolitve lahko negativno vpliva na nekatere zmožnosti in funkcije.
Funkcionalni Vedno omogočeni
Tehnična hramba ali dostop sta nujno potrebna za zakonit namen omogočanja uporabe določene storitve, ki jo naročnik ali uporabnik izrecno zahteva, ali izključno za namen prenosa sporočila prek elektronskega komunikacijskega omrežja.
Nastavitve
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za zakonit namen shranjevanja nastavitev, ki jih naročnik ali uporabnik ni zahteval.
Statistika
Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno v statistične namene. Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno za anonimne statistične namene. Brez sodnega poziva, prostovoljnega izpolnjevanja obveznosti s strani vašega ponudnika internetnih storitev ali dodatnih zapisov tretje osebe informacij, shranjenih ali pridobljenih samo za ta namen, običajno ni mogoče uporabiti za vašo identifikacijo.
Trženje
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za ustvarjanje uporabniških profilov za pošiljanje oglaševanja ali za sledenje uporabniku na spletnem mestu ali na več spletnih mestih za podobne trženjske namene.
Upravljanje možnosti Upravljanje storitev Upravljanje prodajalcev {vendor_count} Preberite več o teh namenih
Prikaz nastavitev
{title} {title} {title}