Marjana Robavs, medijska direktorica in partnerica v oglaševalski agenciji Futura DDB, po več kot 30 letih delovanja izstopa iz omenjene agencije kot partnerica, in ostaja v njej kot svetovalka. Njeno delo medijske direktorice bo nasledila sodelavka Barbara Pagon.
Marjana Robavs je nepogrešljiv del Future že 34 let. Skupaj z ustanoviteljema Markom Vičičem in Vitalom Verličem je imela pomembno vlogo v agenciji že pri samih začetkih delovanja: »Marjana je v pionirskih devetdesetih tako rekoč iz nič ustvarila visoko profesionalen del Future za medijske strategije, načrtovanje in zakup. Z vztrajanjem pri tesni povezanosti med medijskim in kreativnim delom Future je veliko prispevala k učinkovitim rešitvam, ki jih Futura nudi svojim naročnikom. Marjana vsekakor sodi v “Hall of fame“ slovenskega oglaševanja,«je ob tej priložnosti dejal Marko Vičič.
Marjana Robavs je s svojim delom in odnosom pustila svojstven pečat v Futuri, ki jo zaradi številnih dolgoletnih kreativnih dosežkov imenujejo tudi za agencijo tridesetletja: »Neprecenljivo je spremljati razvoj podjetja od samega začetka in z njim rasti. Skupaj smo se učili, spotikali, zmagovali in se zabavali …. Za skupen uspeh podjetja pa so odločilni dobri odnosi med sodelavci. Pomembno je, da se znamo poslušati, da se slišimo, da smo spoštljivi in da se lahko zanesemo drug na drugega.«
Marjana se je odločila, da naredi prostor nekomu z novo energijo, predanostjo in idejami. Vesela je, da sta Vital in Marko njeno željo razumela, in da je Barbara Pagon sprejela izziv, da nadaljuje na mestu medijske direktorice. »Imam več kot petnajst let izkušenj v oglaševalskih agencijah, od tega sem zadnjih sedem let vzpostavila in vodila digitalni medijski del na Futuri DDB. Izkušnje sem si nabirala z največjimi slovenskimi oglaševalci, predvsem iz digitalnega sveta, zato bo vsekakor izziv povezovanje in nadgradnja le-tega s klasičnimi mediji. Trudila se bom, da bom uspešno nadaljevala pot, ki jo je ustvarila Marjana. In to bo vsekakor največji izziv,« je ob predaji dejala Barbara Pagon. Marjana bo še nekaj časa ostala v Futuri, kjer bo s svojimi izkušnjami prispevala k novim zmagam podjetja.
“Strah je kot nekakšna epidemija današnje družbe.”
V dolgi in zelo uspešni karieri se je morala Marjana Robavs spopasti tudi z neuspehom, strahom, tveganimi odločitvami, a prav njen način reševanja kriznih situacij je lahko navdih za mnoge kolege v oglaševalskem svetu: »Strah je kot nekakšna epidemija današnje družbe. Bojimo se začetkov, in strah nas je, kaj se bo zgodilo na koncu. Bojimo se sprememb ali tega, da bi obtičali. Bojimo se uspehov in prav tako porazov. Naučila sem se, da se v življenju ne smeš ničesar bati. Le razumeti je treba. Več kot razumeš, manj se bojiš.«
In seveda nas je zanimalo, kakšni izzivi še čakajo Marjano Robavs v življenju. Odgovorila je v svojem, duhovitem stilu:
Predstavljajte si, da imate doma sobo, v katero spravljate darila, ki vam jih prinaša življenje. Ta darila so neodprta, ker si za to nikoli niste vzeli časa. Soba je zdaj polna in vanjo ne morete stlačiti niti enega darila več. Skrajni čas je, da si zanje vzamem čas, in jih začnem odpirati.«