Natečaj za najboljše plakate za manj zavržene hrane. Rok za prijave: 10. 3. 2023
Kreativni izziv
»Vabimo vas k zasnovi plakatov, ki bodo ozaveščali o problematiki zavržene hrane in spodbujali k pozitivnim spremembam. Naša naloga je, da z izvirnimi kreativnimi zasnovami plakatov povečamo prepoznavnost problematike zavržene hrane med širšo javnostjo ter ljudi spodbudimo k spremembam v ravnanju s hrano, spoštovanju hrane in varovanju okolja,« so zapisali v sporočilu za javnost.
Žirija
Prejete plakate bo ocenjevala petčlanska komisija, ki jo sestavljajo mednarodno priznani oglaševalci in oblikovalci – Sara Mekinc, vodja vsebinskega oddelka Bold.Group, Ljubo Bratina, Umetniški direktor LunaTBWA, Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja Lidl Slovenija, Petja Montanez, samostojna oblikovalka, Aljaž Vesel, oblikovalski studio AA.
KREATIVNI IZZIV
Problematika prevelikih količin zavržene hrane je tematika, ki se nanaša na vse nas. Vsak posameznik je namreč lahko del spremembe in z majhnimi, a učinkovitimi koraki, pripomore k zmanjševanju količin zavržene hrane. Vabimo vas k zasnovi plakatov, ki bodo ozaveščali o problematiki zavržene hrane in spodbujali k pozitivnim spremembam.
Izhodišče plakatov naj bo zavržena hrana ter z njo povezani izzivi in rešitve. Sporočilo plakata naj prek izbranih elementov naslovnike, torej širšo javnost, poziva k ukrepanju za boljši jutri – k zmanjševanju in preprečevanju nastanka zavržene hrane. Naša naloga je, da z izvirnimi kreativnimi zasnovami plakatov povečamo prepoznavnost problematike zavržene hrane med širšo javnostjo ter ljudi spodbudimo k spremembam v ravnanju s hrano, spoštovanju hrane in varovanju okolja.
Nagrade
- Nagrajeni bodo trije najboljši plakati. Vsak nagrajenec prejme 1000 EUR.
- Trije zmagovalni plakati bodo natisnjeni in javno objavljeni na plakatnih mestih TAM-TAM po Sloveniji.
- Vsi prijavitelji prejmejo e-plaketo o sodelovanju, ki jo podelita organizatorja, TAM-TAM Inštitut in Lidl Slovenija.
- Rok za oddajo del je 10. marec 2023 do 24:00.