• Program Festivala Borštnikovo srečanje je objavljen!
  • V Generali galeriji predstavili »Narcisov stolp«
  • Stoji, stoji tam Blejski grad
  • V objemu romantike
55. Teden slovenske drame uspešno sklenjen
- 14 aprila, 2025
Na Festivalu neodvisnega filma slavil Gram srca Jana Cvitkoviča
- 8 aprila, 2025
Kul-tura Kulturna tura

KUL-tura: Kul potovanja v svet glasbe, filma, gledališča, likovne umetnosti in inovacij. KUL-tura je naše popotovanje skozi KUL vsebine

info@kul-tura.si
  • Domov
  • KUL-novice
  • Napovedi
  • Gledališče
  • KUL-glasba
  • Likovna Umetnost
  • KUL-knjige
  • KUL-vtisi
  • Kontakt
☰
Kul-tura
julij 2023
P T S Č P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
« Jun   Avg »

Fashion (Re)search – Standardi lepote v modni industriji

- LifeStyle - 23 julija, 2023
ogledov 5min - čas ***

Vodilni evropski modni iskalnik GLAMI je izvedel raziskavo in primerjal stališča žensk in moških do raznolikosti, enakosti in vključenosti, tj. ustvarjanja in dostopnosti oblačil in dodatkov za vse potrošniške skupine.

Z več kot 20.000 udeleženci iz 9 evropskih držav, vključno s Slovenijo, GLAMI.si, vodilna modna platforma za iskanje modnih izdelkov, predstavlja rezultate najbolj »osebne« raziskave doslej, katere cilj je razumeti korelacijo med ponudbo, nakupovalnimi navadami in odnosom potrošnika do lastnega telesa.

Inkluzivnost (vključevanje vseh telesnih oblik in velikosti) in dostopnost (oblačil in dodatkov za vse skupine potrošnikov)

V današnjem hitrem in »vizualno privlačnem« svetu se je zavedanje telesa pojavilo kot močan koncept, ki vpliva na to, kako dojemamo sebe in sodelujemo v modni industriji. Ena glavnih tem zadnjega desetletja je zagotovo vprašanje, ali modna industrija promovira realistične postavne standarde? Kar 47 % žensk trdi, da modna industrija spodbuja nerealna pričakovanja, vendar se z njimi strinja le 32 % moških.

Zanimivo je, da je na vprašanje, ali so ti standardi bolj nerealni za en spol kot za drugega, kar 39 % moških odgovorilo, da so standardi enako nerealni tako za moške kot za ženske, kar je višji odstotek od deleža žensk (41 %), ki so odgovorile na isto vprašanje. Delež žensk, ki menijo, da so standardi za ženske nerealni, je višji od deleža moških, ki menijo enako (53 % vs. 37 %). Toda v eni stvari se moški in ženske strinjajo – večina (82 % žensk in 70 % moških) meni, da so modni trgovci na drobno odgovorni, da v oglaševanje vključijo ljudi različnih postav, da se potrošniki počutijo bolj vključene.

Pozitivno se zdi, da so nedavne kampanje svetovno znanih »inclusive« znamk opažene, saj nekaj več kot polovica anketirancev GLAMI meni, da znamke ponujajo modele različnih velikosti in oblik. Toda ali je vključenost vodilni dejavnik pri nakupni odločitvi? Očitno ne. Ljudje se vedno vračajo k osnovam in iščejo tisto, kar najbolj ustreza njim in njihovim potrebam. Na vprašanje “Ali ste pri nakupu modnih kosov kdaj dali prednost znamkam, ki spodbujajo vključitev vseh oblik in velikosti telesa?” Nekaj ​​manj kot polovica vprašanih (46 %) je odgovorila »Ne, to ni imelo pomembne vloge pri moji odločitvi, iščem le kos oblačila, ki mi pristaja«.

Srebrni val v modni industriji? Mit ali resničnost?

Očitno je, da je v svetu mode in lepote veliko povpraševanje po starejših manekenkah, torej ženskah srednjih in starejših let (ženske v 60., 70., 80. in celo 90. letih). T.i. srebrni val (»silver wawe«) je že prisoten na modnih brveh najpomembnejših svetovnih modnih prestolnic. Pa je ta trend viden tudi vsakdanjemu potrošniku, predvsem pa starejšim ljudem, ki v času po pandemiji enakopravno izbirajo spletno nakupovanje? Se počutijo zastopane? Odgovor je ne. Rezultati raziskave GLAMI kažejo, da ženske v petih od skupno devetih držav menijo, da so starejši in ljudje srednjih let najmanj zastopani v oglaševanju. Tudi ženske v Sloveniji se v več kot 56% s tem strinjajo. To pomanjkanje zastopanosti lahko vpliva na njihovo dojemanje in občutek pripadnosti modni industriji. Pomembno je, da trgovci v modni industriji prepoznajo potrebe različnih skupin potrošnikov in jih vključijo v svoje marketinške strategije. Raznolikost in dostopnost lahko prineseta večjo zvestobo in zaupanje potrošnikov modnim prodajalcem in blagovnim znamkam ter jim pomagata zgraditi močno blagovno znamko, ki odraža njihove vrednote.

O raziskavi

Rezultati raziskave izhajajo iz vprašalnika, ki ga je izpolnilo 634 uporabnikov modne platforme GLAMI.si. V vzorcu je 78 % žensk, 21 % moških, 1 % anketirancev pa se ni opredelil glede spola. Zbiranje podatkov je potekalo v prvih 10 dneh junija 2023.

KLJUČNE BESEDE: #glami
Prejšnji
To je Obonjan Island Resort!
Naslednji
To je Barbie SmartThings sanjska hiša
Sorodni članki
18 marca, 2024
Ta robot vas ne bo potreboval
4 maja, 2023
Z donacijo oblačil do pogozdovanja Slovenije
5 oktobra, 2023
Huawei Watch GT 4 za ravnovesje duha in telesa
21 marca, 2023
Robotski sesalniki za čist dom in čist planet
ZADNJE NOVICE
55. Teden slovenske drame uspešno sklenjen
Kul-tura
Kul-tura
Na Festivalu neodvisnega filma slavil Gram
Kul-tura
Roševi dnevi 2025
GLASBA
Kul-tura
V objemu romantike
Kul-tura
DIVE! – Posvečeno ženski notranji moči in
Kul-tura
Nova plošča “Potujemo” bo zasijala v Kinu
Napovedi
Program Festivala Borštnikovo srečanje je objavljen!
Kul-tura
Kul-tura
Stoji, stoji tam Blejski grad
Kul-tura
V objemu romantike

 

Kontakt: info@kul-tura.si

GLEDALIŠČE
Program Festivala Borštnikovo srečanje je objavljen!
- 16 aprila, 2025
55. Teden slovenske drame uspešno sklenjen
- 14 aprila, 2025
VTISI
Vikingi pripluli v Cankarjev dom
- 15 marca, 2024
Hollywoodsko rivalstvo v Sloveniji
- 30 januarja, 2024
NAPOVEDI
Program Festivala Borštnikovo srečanje je objavljen!
- 16 aprila, 2025
Stoji, stoji tam Blejski grad
- 15 aprila, 2025
POGOVORI
Gor!
  • Domov
  • KUL-novice
  • Napovedi
  • Gledališče
  • KUL-glasba
  • Likovna Umetnost
  • KUL-knjige
  • KUL-vtisi
  • Kontakt
© Copyright 2025 - Kul-tura . Vse pravice pridržane
Upravljanje soglasja
Za zagotavljanje najboljših izkušenj uporabljamo piškotke, ki služijo shranjevanju in/ali dostopu do podatkov o napravi. Soglasje za te tehnologije nam bo omogočilo obdelavo podatkov, kot so vedenje pri brskanju ali edinstveni ID-ji, na tem spletnem mestu. Neprivolitev ali preklic privolitve lahko negativno vpliva na nekatere zmožnosti in funkcije.
Funkcionalni Vedno omogočeni
Tehnična hramba ali dostop sta nujno potrebna za zakonit namen omogočanja uporabe določene storitve, ki jo naročnik ali uporabnik izrecno zahteva, ali izključno za namen prenosa sporočila prek elektronskega komunikacijskega omrežja.
Nastavitve
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za zakonit namen shranjevanja nastavitev, ki jih naročnik ali uporabnik ni zahteval.
Statistika
Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno v statistične namene. Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno za anonimne statistične namene. Brez sodnega poziva, prostovoljnega izpolnjevanja obveznosti s strani vašega ponudnika internetnih storitev ali dodatnih zapisov tretje osebe informacij, shranjenih ali pridobljenih samo za ta namen, običajno ni mogoče uporabiti za vašo identifikacijo.
Trženje
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za ustvarjanje uporabniških profilov za pošiljanje oglaševanja ali za sledenje uporabniku na spletnem mestu ali na več spletnih mestih za podobne trženjske namene.
Upravljanje možnosti Upravljanje storitev Upravljanje prodajalcev {vendor_count} Preberite več o teh namenih
Prikaz nastavitev
{title} {title} {title}