Think Pink … Ikonični blagovni znamki Lush in Mattel lansirata omejeno izdajo kolekcije Barbie™
Pri Lushu so zapisali:
“Nismo se mogli upreti združitvi teh dveh ikon – Barbie™ x Lush.Roza je močna in omejena izdaja Barbie™ x Lush Collection praznuje to barvo v vsem njenem sijaju. Vemo, da se pionirka, kot je Barbie™, ne zadovolji z ničimer drugim kot z najboljšim, ko gre za njeno rutino skrbi zase, Lush pa je pionir, ko gre za svežo, ročno izdelano kozmetiko brez krutosti do živali in z minimalno uporabljeno embalažo. Lush ima na čelu tudi veliko močnih žensk, soustanoviteljica Lusha Mo Constantine je na primer leta 1989 izumila priljubljeno kopalno bombico v svoji vrtni lopi in danes blagovna znamka proda 1 kopalno bombico na sekundo po vsem svetu! Kolekcija Barbie™ x Lush ponuja celotno kolekcijo skrbi zase v najpomembnejšem odtenku Barbie™, roza, namenjena je vsem, ki želijo to barvo ponovno osmisliti kot simbol moči, drznosti in neustrašnosti.”
Partnerstvo z ikono, kot je Barbie™, je za Lush uresničitev sanj. Barbie™ še naprej premika meje in nikomur ne dovoli podcenjevati njenih sposobnosti. Predstavljali smo si, kako bi bila videti njena rutina skrbi zase, in ustvarili to linijo, namenjeno vsem, ki jo imajo radi. Kolekcija je namenjena vsem, ki želite izkoristiti moč roza barve!« je pojasnila Melody Morton, direktorica kreativnih konceptov pri Lush Cosmetics.
Poglejte si: