Intermedijski projekt: (╯°□°)╯︵ ┻━┻ screamage (post)internetna-indie%live_action?tragi-bizarka? PON, 9., in TOR, 10. oktobra, Linhartova dvorana
Umetniško vodenje, režija in koreografija: Jan Rozman
Izvedba: Peter Frankl in Jan Rozman
Intermedijski projekt (╯°□°)╯︵ ┻━┻ screamage (*scream & image: krik in podoba) pod umetniškim vodstvom, režijo in koreografijo Jana Rozmana se po uspešni premieri in dveh ponovitvah aprila letos vrača na oder Linhartove dvorane Cankarjevega doma.
Ob premieri je Jan projekt Screamage opisal kot »nadaljevanje mojega dela na presečišču telesnega in digitalnega, onkraj binarnega razumevanja telesnega in informacijskega. Gre za projekt, ki ga kontekstualizira postinternetni način mišljenja in organiziranja, za dogodek, v katerem skupaj z ekipo podobe obravnavamo kot objekte in objekte kot podobe. Da bi razumeli in razstavili nevzdržnost, ki jo živimo, prevračamo njeno dominantno govorico; delamo z mediatiziranimi telesi, z nestabilnimi elementi, s prividi, izhlapevanjem, z navideznim, v razpokah katerih se morda lahko pokaže otipljiva prihodnost«.
V predstavi (╯°□°)╯︵ ┻━┻ screamage performer, koreograf in plesalec Jan Rozman z ekipo nadaljuje raziskavo in artikulacijo relevantnih uprizoritvenih izrazov za postinternetno / antropoceno obdobje. Projekt vstopa v vmesne prostore med fizičnim in digitalnim, med telesom, gibom, fizično (odrsko) prezenco in njenim digitalnim raztelešenjem.
Projekt, ki spaja gib, video, delo z objekti in zvokom ter logiko interneta prenaša v fizični prostor, je doživel odlične odzive občinstva in strokovne javnosti.
O koreografu Janu Rozmanu:
Jan Rozman deluje kot koreograf, performer, plesalec in improvizator med Ljubljano in Berlinom. Koreografijo je študiral na amsterdamski SNDO (AhK) in opravil magisterij na programu SODA v okviru HZT (UdK) v Berlinu. Leta 2016 je končal tudi dodiplomski študij fizioterapije na Zdravstveni fakulteti v Ljubljani (UL). Kot plesalec/performer je sodeloval z domačimi in tujimi koreografi (Milan Tomášik, Katja Legin, André Uerba, Anna Aristarkhova, Boris Charmatz, Deborah Hay).
V svoji umetniški praksi se ukvarja z razširjenim pojmom telesnosti, materialno semiotiko, teksturami, vrzelmi, napakami in zmedo, ekologijo, domišljijo, (znanstveno) fantastiko in humorjem.
Ustvaril je več avtorskih del ter z njimi gostoval doma in v tujini, nazadnje Reči Reči / Dinge dingen, MEMEMEME, Predmetenje in f(being), ter nastopal na festivalih v Sloveniji (Gibanica, Mladi levi, Cofestival) in tujini (Open Spaces, PAF Berlin, Tanzhafen). Leta 2020 je bil povabljen v rezidenčni program GPS, ki ga organizira newyorška organizacija Movement Research, v letih 2020 in 2021 pa je bil skupaj z Julijo Keren Turbahn rezident gledališča FELD v Berlinu. Za svoje delo je bil večkrat nagrajen, leta 2019 je prejel nagrado Ksenije Hribar, ki jo podeljuje Društvo za sodobni ples Slovenije. Septembra 2021 je skupno delo z Julijo Keren THINGS THING prejelo posebno nagrado žirije za igrivo kritiko (ne)uporabnih plastičnih predmetov na 11. Bienalu lutkovnih ustvarjalcev Slovenije, leta 2021 pa nagrado za najboljšo predstavo po mnenju strokovne žirije na 10. bienalu sodobnega plesa Gibanica.
Opozorilo: V predstavi se uporablja velika količina umetne megle, v predstavi pa je uporabljena stroboskopska luč.
Linhartova dvorana, 15, 12* EUR
Scenografija: Dan Pikalo
Video: Miha Možina
Glasba: Blaž Gracar
Grafično oblikovanje: Sara Bezovšek
Kostumografija: Kiss the Future
Oblikovanje svetlobe in tehnično vodenje: Janko Oven
Dramaturgija: Maša Radi Buh
Asistenca režije in odrska asistenca: Bor Ravbar
Izvršna produkcija: Sabrina Železnik, Luka Zagoričnik
Tehnična pomoč: Luka Prinčič, Damjan Delak
Fotodokumentacija: Marijo Župan
Produkcija: Emanat
Koprodukcija: Cankarjev dom
Koprodukcijska rezidenca: O Espaço do Tempo (Portugalska), DUM – Društvo umetnikov (Ljubljana)
Finančna podpora: Mestna občina Ljubljana, Ministrstvo za kulturo RS
Spletna stran predstave: https://screamage.webflow.io