Na spletnem oglasniku bolha.com samo v zadnjih sedem dni več kot 5000 iskanj vstopnic za zadnjo tekmo Gorana Dragića
Kako spoštovan in priljubljen je naš košarkarski as Goran Dragić, ki si je letošnje leto izbral za slovo od profesionalnega igranja košarke, kaže rekordno visoko zanimanje za vstopnice za njegovo poslovilno tekmo. Za dogodek, ki so ga poimenovali, NIGHT OF THE DRAGON, so vstopnice pošle v 10 minutah. A to privržencev košarke ne odvrne od tega, da ne bi vstopnic za ta spektakel iskali tudi na spletnem oglasniku bolha.com. Samo prejšnji teden je bilo več kot 5300 iskanj v povezavi z Goranom in njegovo poslovilno tekmo.
Padajo rekordi iskanja vstopnic
»Izjemno zanimanje za vstopnice na poslovilno tekmo velikana košarke Gorana Dragića nas ni presenetilo, presenetilo pa nas je, kako veliko je to zanimanje,« so dejali na bolha.com. Uporabniki našega največjega spletnega portala bolha.com iščejo vstopnice za ta zgodovinski dogodek že vse, odkar so vstopnice pri uradnem prodajalcu pošlje v nekaj minutah. »A to, da se še vedno iščejo v tako visokem številu, je nekaj, kar je res izjemno, očitno tudi na bolha.com z Goranom Dragićem podiramo rekorde, kot jih je Goran v svojih briljantnih predstavah pod košem.«
Navdušenci nad košarko iščejo vstopnice, a prodajajo se ne
Uporabniki spletnega portala bolha.com iščejo vstopnice pod različnimi imeni. Med njimi prevladujejo Goran Dragić, The night of dragon, Goran, Dragić, dragon, vstopnice. »Medtem ko jih je v prejšnjem tednu kar 5.348 še vedno iskalo vstopnice za dogodek leta, pa vstopnic pri nas ni več najti,« so poudarili pri bolha.com, »se pravi, da se ne prodajajo pri nas.«
Očitno so prodajalci vstopnice kupili zase in ne za preprodajo, saj od prvega dne, ko so šle uradne vstopnice v prodajo, na bolha.com ni bilo več vstopnic na razpolago, razmišljajo pri bolha.com.
Lani kar 600-odstotni porast iskanja vstopnic za različne dogodke
V prvi polovici lanskega leta so na spletnem oglasniku bolha.com opazili skoraj 600-odstotni porast iskanja vstopnic in kart za različne dogodke v primerjavi z enakim obdobjem 2022. »To dejstvo smo povezali s sprostitvijo ukrepov za zajezitev covida-19 in posledično oživitev kulturnega in družabnega življenja,« so povedali pri našem največjem spletnem oglasniku. Sicer je bilo v celem letu 2023 skoraj 20 odstotkov več iskanj vstopnic za koncerte kot v letu 2022 in skoraj 70 odstotkov več za kulturne dogodke.
Več kot 3.600 iskanj za karte za Iron Maiden
Zanimanja za karte za tekme in koncerte je bilo veliko že v prvi polovici lanskega leta, ko so pri bolha.com zabeležili kar 3.652 iskanj za ključno besedo »iron maiden«, saj je legendarna britanska skupina imela v maju 2023 koncert v Stožicah.
V samo nekaj dneh pa je ta rekord padel v želji po ogledu poslovilne tekme našega zlatega kapetana košarkarske reprezentance in vrhunskega košarkarja lige NBA, kjer nas je razvajal s svojimi mojstrovinami na parketu in človekoljubnostjo, ki ga zaznamuje celo kariero.
Spektakel v Stožicah, na katerem bodo navzoče velike zvezde svetovne košarke, bo nedvomno pustil pečat v zgodovini slovenskega športa in v srcih najzvestejših navijačev.
Povezava: https://www.bolha.com/